Den gamle dame


Et fantastisk stykke håndværk udført af hende her. Jeg vil tillade mig at påstå, at jeg også mødte hende i levende live udenfor udstillingen "Mit hjem er mit slot" som jeg besøgte i går. Den søde ældre dame mindede på forunderlig vis om min mormor...i hendes væsen og væremåde...en rigtig rar oplevelse var det.

Jeg bliver aldrig træt af at vandre rundt i de smukke omgivelser, og kunne sagtens tilbringe mange flere timer i denne skønne have. Der er mange hyggekroge og smukke blomster, hvis man interesserer sig for det.


Flotte og forskellige udstillinger...også nogen med varer, der næsten kunne minde om de kreative projekter mange af os ynder at lave i vores fritid. Hæklede figurer og ugler er HOT. En dejlig dag i godt selskab...jeg vandt de skønne billetter hos hende her...tusind tak til Gabrielles.dk, der har sponsoreret dem ;-) 

Jeg håber, at I alle får en skøn uge.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...