På denne dag


Kan tanken om en stor iskage få smilet frem på læberne. I går ringede klokken på Hjem-Is bilen mere end den plejer på grund af det massive stormvejr. Jeg var på redningspatrulje i haven, hvor diverse krukker og plantegenstande måtte evakueres til mere sikre steder - hva' sker der lige for vejret i øjeblikket ???

I går var vi i...
bio og se flyvende rumskibe og aliens...måske ikke den mest almindelige genre for mit køn, men jeg elsker OGSÅ det...hehe. Hver gang jeg besøger biografen forundres jeg over de store mængder slik, chips m.m. biografgængerne kan spise på ca. 2,5 time - for ikke at tale om alt det affald der er bagefter, når filmen slukker...hold da magle.

Dagen i dag skal fejres med nogle store forårsruller fra vores lokale kinesergrill..burde måske lave et sundt og næringsrigt måltid, men jeg bilder mig ind, at de grøntsager der også er rullet ind i dejen må tælle for lidt ;-)

En dejlig weekend til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...