Så tøser


Nu er stilen lagt. Jeg fornemmer, at vi skal være afslappet med bedstemors cykel og træsko. Jeg har altid været vild med disse cykler, og træskoene minder jo meget om dem jeg gik i som barn, bortset fra at prisen er liiiidt højere og at ekspedienten på udstillingen...
"Mit hjem er mit slot" kikkede underligt på mig, da jeg fortalte hende om min barndom i træsko med ekstra forhøjede såler (var det 1800 tallet du kom fra)...hehe

Den romantiske tøjstil var også fremhævet på udstillingen...lag på lag syntes temaet at være. Jeg tror aldrig, at jeg får mig selv skruet ned i sådanne gevandter. Jeg er helt vild med stilen, men når jeg prøver det bliver jeg "utilpas"...hehe.  Måske jeg med årene kan blive omvendt....

Apropos stilen, så kan I finde mere om styling her, og måske opdage hvilken type I selv er.

En dejlig dag til jer derude.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...