MORGENSTEMNING # Ål i strømperne


Har jeg helt sikkert på denne dejlige søndag. Ikke de store udendørssysler, men bare hygge og lave ingenting. En ny uge kommer tættere på, så ingen jag i dag. 

I går var vi i vores lokale "skov", hvor jeg...
fik skudt nogle lækre billede (synes jeg selv..he he). Det var dælme koldt men et smukt vejr. Dagen i dag startede med slumretæppe, morgen tv "Weekend Weekend", hvor værterne prøvede på at bilde seeren ind at det var direkte tv. Desværre lykkedes det ikke, da udtalelser som fx....

En dejlig solrig morgen....gråt og en snestorm uden for vinduet
Indsamlingshowet i går med Medina....fredag aften
Reklame for en gæsternes nye radioprogram, der blev sendt i går....er programsat til fredag
...og jeg kunne blive ved ;-)

Et øjeblik troede jeg, at jeg var med i et improviseret talkshow, da gæsterne "fumlede" rundt i datoforvirringen og værterne forsøgte at korrigere undervejs.

Så har jeg igen vundet i Lotto...4 gevinster på 2 måneder (startede med at spille der, og kun for 30-40 kr.)...Ikke store nok til at jeg kan skrive dette blogindlæg fra Bahamas, men nok til at jeg ikke "tør" lade være med at forny kuponen. Tænk hele 3 gevinster er det blevet til i denne weekend...foruden Lotto, så her og her...hvor heldig kan man være ;-D

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...