Et skulderklap...



Fra en sød blogven. Louise tildeler min blog en award med ovenstående ord
... det kan da kun varme en om hjertet ;-) Jeg har lovet Louise...
at udvælge 5 blogvenner, der har under 100 læsere. At vælge har jeg prøvet før, og den gang fandt jeg det ikke så svært for det er jo glædeligt for modtageren. Alligevel har jeg efter en lang samtale med mig selv besluttet, at min blog fremover skal være awardfri, da jeg simpelthen ikke kan vælge i mellem jer derude. Jeg følger jer, fordi I med jeres skønne historier, flotte fotos, kreative sysler og meget mere lukker mig ind i jeres hverdag og bringer bevingede ord ind i min. Så denne award bliver min sidste...en stor og varm tak til Louise fordi hun tænkte på mig. Kik ind til hende, og se de flotte malerier hun skaber, læs om hvad der rør sig i hendes liv og find inspiration til gør-det-selv projekter. 
En dejlig dag til jer derude...jeg kikker forbi ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...