Let til bens...


Er man vel altid, når ens territorium skal afmærkes. Dyr er fantastiske til at afkode deres artsfællers kropssprog, hvilket sikkert ikke er så forskelligt fra vores art. Jeg kan træde ind i et lokale og...
mærke, hvordan stemningen er lige med det samme, og hvilke personer jeg omgiver mig med.

Hvem har ikke prøvet at deltage i et arrangement, hvor de inviterede sætter sig ved nogen de kender...er det usikkerhed eller bare "vi har nok i os selv" - jeg aner det ikke, men må nok indrømme at jeg tit falder ind i rollen som den der forsøger at samle "de fortabte" op, så de ikke føler sig udenfor. 

Det samme gælder selskabet, hvor gæsterne er kommet for værtens skyld og egentlig ikke gider konversere med de andre gæster....pyha, det er godt nok op af bakke...

En dejlig uge til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...