Hvad gjorde man før...


Facebook, Instagram, Twitter, SMS m.m. som dagligt "fodrer" os med oplysninger fra nær og fjern?
I denne uge ville jeg gætte lidt kryds og tværs - et ord drillede og pludselig var internettet den hurtigste metode at benytte. I mange år måtte jeg søge
ordene i særlige krydsords-håndbøger eller sidde og ærgre mig over ikke at kunne komme videre.

Nu vi er ved ordene, så vil jeg lige slå et ekstra slag for broderiet som efterhånden har vundet en stor plads i hjertet hos mig. Jeg håber, at I derude måske kan blive inspireret til at tage udfordringen op med nålen og sætte jer til rette i stolen, ignorere telefoner, iPad m.m. og bare nyde at kunne skabe jeres helt egen sy-kunst til hjemmet, kolonihaven eller måske toilettet haha.

Nyd dagen...den bliver ikke refunderet !

# Find også Rav & Krat på Instagram #

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...