Mit bidrag til 10 på tværs


Gitte Tanker fra Anker og Astrid Rocknrollhausfrau har udfordret mine beskedne broderi evner med konkurrencen "10 på tværs" Der er mange flotte forslag...er vildt imponeret over alle de andre bidrag.

Jeg har valgt at lave en lille nålepude til mig selv - produce and use...!
Figurerne har jeg selv fundet på....Vægtløfteren og Fluen.
Er der forresten ikke noget som hedder fluevægt haha.

Diagrammerne er til fri afbenyttelse, hvis du selv skulle få lyst til at prøve "10 på tværs"

Hvis du følger ovenstående link, har du mulighed for at se de andres forslag og afgive din stemme.

Tak til Gitte og Astrid for at afholde denne sjove konkurrence.

Nyd dagen og varmen...min eftermiddag skal helt sikkert tilbringes i skyggen.


# Find også Rav & Krat på Instagram #

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...