Origami...testmodel


Efter en peptalk fra LLL&Co., der må siges at have et ganske godt kendskab til disse hurricanes, gik jeg i gang med at teste mine evner inden for foldningens kunst. 

Kun en testmodel, da jeg var overbevist om, at den nok skulle arkiveres hurtigt i skraldespanden, og derfor ikke ville bruge det lækre papir jeg også har. 


Jeg har brugt kopipapir, og hvis du kikker godt efter kan du se de linjer som du skal folde efter.
Stabiliteten vil være større med noget kraftigere papir/karton. 


Konklusionen må være, at det tager ingen tid at printe og markere folderne. Til gengæld, synes jeg, at det svære ligger i teknikken omkring selve foldningen - når først man mestrer det, går det hele meget nemmere ;-) 

Det er en udfordring, og jeg kan sagtens blive vild med det.
Du finder skabelonen via linket foroven.

Nyd dagen !

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...