Give away


Rav & Krat har fået sin egen side på Facebook, og jeg er kommet i julestemning. Derfor har jeg besluttet mig for at forære dette kit væk, der indeholder materialer til 1 eller 2 uro'er. 

Et kit indeholder:

2 x 4 figurer skåret i designkarton
1 pink snor
6 perler

Til højre kan du se, hvordan jeg selv har lavet min egen model (sorry for den lidt ringe belysning af billederne). 2 stk. figurer er limet sammen om snoren, men du kan sagtens designe din helt egen model ved fx at sy igennem kartonen eller alternativt lave enkelte ophæng...kun fantasien sætter grænser.

Betingelserne er

1. Du skriver en kommentar 
(husk email, eller @+(navn fra Instagram), hvis du ikke har en blog)

Konkurrencen slutter tirsdag den 3. december 2013

Husk selv at holde øje med, om du blev den heldige vinder. 
Du er velkommen til at følge mig via Bloglovin' - Google friend eller Facebook.
Links er placeret i højre side af bloggen.

Jeg håber, at du har lyst til at lege med ;-)

Nyd ugen !

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...