Blue monday...NOT



En dejlig mandag, selv solen skinner...for i går blev jeg fejret...I ved sådan en dag, hvor fødselsdagsbarnet selv må bestemme hvor turen går hen. Min tur gik om formiddagen til det store havecenter i Hillerød "Plantorama", hvor jeg skulle hente...
en af mine gaver...2 store italienske krukker med indhold...I'm in heaven. Det have-mega kan varmt anbefales som en heldags-udflugt (manden kan evt. parkeres i den store Baresso cafe)..hehe. "Fripas" til min garnpusher er også en gave jeg ser frem til...måske en ulden sag kan komme på tale igen ;-)

Jeg fik hjemmebagte boller og lagkage med hindbærcreme...toppet med rutebils"brud"...MUMS! Hilsner fra nær og fjern på alle de elektroniske medier..søde kort med personlige hilsner...det ene måske med et skjult blogger-hint..hehe. Fødselsdagssang og et saligt smil på læben over, at man aldrig bliver for gammel til at føle sig som et lille barn igen.

Nu vil jeg nyde dagen i det smukke solskin.

En dejlig dag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...