R.I.P. TREE




Vores gode gamle flettede træ kunne ikke mere, så nu har vi købt et nyt "Salix Integra Hakuro Nishiki" der er et lille podet træ med næsten lysende blade. Bladene har et sart rosa skær, og skulle ved løvfald fremvise de smukkeste grene i gullige og rødlige farver. Jeg har læst mig til, at grenene bliver brugt ved pilefletning...måske jeg ligefrem kan tage stiklinger til en pilefarm - er der nogen som kender til denne sort?

I går var jeg på sightseeing i Ikea, og der mødte jeg...
mange "turister", som havde fået den samme ide. Der var total forvirring omkring p-pladser, da butikken nu har ændret "køreplanen" og lavet lastepladser. Målet var en skænk jeg havde udset mig. Den vejede som et ondt år, så mine små overarme kunne desværre ikke klare den alene. Jeg spottede en fuldvoksen medarbejder og en teenager i nærheden....gæt hvem der gav en hånd ;-D

En skøn dag til jer...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...