New dawn


Har fulgt mig igennem snart 10 år. Den blev for stor til vores lille have, så min mutti arvede den. Så skulle hun flytte, og den måtte graves op igen igen...forleden fik jeg en buket af den smukke rose, den står nu og pryder vores bord. En sejlivet plante må jeg sige.

Juli måned nærmer sig hastigt, og rundt omkring gives der ferieslik, kager og morgenbrød så kalorieindtaget bliver holdt ved lige. Det kolde vejr er begyndt at sætte sine spor i blandt dem, der snart skal holde efterårsferie....ups! - sommerferie. Gamle ordsprog og en flittig tolkning af DMI's vejrudsigter holder modet op hos flere "feriebørn"...jeg har besluttet mig for at tage det hele som det kommer ;-)

Weather is a great metaphor for life - 
sometimes it's good, sometimes it's bad, 
and there's nothing much you can do about it but carry an umbrella.  

~Terri Guillemets



Smil fra Gitte

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...