Lidt nyt og lidt gammelt


Kan man vist roligt sige, at denne koldskål med jordbærcrumble består af. Den er lavet på gammeldaws vis, og det nye må være min jordbærcrumble. Det er en del år siden, at jeg har lavet min helt egen koldskål, men traditionen må helt klart genoptages efter vi i går smagte denne forfriskende ret. 

Der findes sikkert mange forskellige...
opskrifter på koldskål og crumble, men hvis I ønsker at afprøve min model, så læg en kommentar...og jeg skal notere mine noter på bloggen ;-)

Vi skulle ellers have været på Ledreborg livsstilsmesse i denne pinse, men i sidste øjeblik blev prioriteringerne anderledes. I dag har vi valgt bare at nyde det smukke vejr, og lægge planer for højbedet der snart ankommer. Lidt forsinket, da det skulle være ankommet sidste år...hehe, men bedre sent end aldrig.

En dejlig mandag til jer...der er stadig en rest til i dag...MUMS!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...