Wanted...

Malet af Charlotte Eland - str. 100 x 100 cm
Var jeg i denne uge, da jeg fik en opringning fra hende her, der havde hørt fra hende her, at jeg var efterlyst...ikke internationalt men nationalt. Årsagen til denne opringning var...
at jeg havde vundet dette skønne maleri af Charlotte Eland, der ud over sin hjemmeside www.charlotte-eland.dk også har bloggen "Skriblerier fra Eland's værksted".

At jeg var vinderen, havde jeg slet ikke opdaget da Google reader og diverse mails via Google aldrig er nået frem. Heldigvis findes der 2 søde og meget hjælpsomme blogvenner, der med et stort detektivarbejde har sikret at jeg får dette skønne maleri...tusind tak til jer to - det betyder rigtig meget for mig, det I har gjort og jeg kan kun opfordre andre der endnu ikke kender til jeres skønne blogge at kikke forbi.

Nu glæder jeg mig til at få mit maleri hjem, og studere alle Charlottes detaljer i det. En dygtig kunstner er hun, og hendes malerier kan man da kun blive i godt humør af.  Prøv selv at kikke forbi hendes hjemmeside og blog...så du kan se hvad jeg mener. Tusind tak Charlotte for det skønne billede.

EN GLAD HILSEN TIL JER DERUDE

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...