Fredag, frihed og whiskeysovs



...Sidstnævnte kan oversættes til sauce, hvis nogen skulle være i tvivl...he he. Findes der en bedre dag i ugen....det skulle da lige være for lørdag og søndag ;-) Okay, alle dage er da skønne, men der er nu noget over de sidste 3 i ugen. Ellers har jeg fået en stor overraskelse i denne uge...
men den vil jeg først dele med jer en af de andre dage. Jeg har haft lidt problemer med min blog, hvor nogle af mine billeder forsvinder og jeg ikke modtager indlæg fra nogen af jer, hvor jeg er tilmeldt som fast læser. Tænker lige, at I skulle vide det så I ikke tror at jeg har glemt jer...måske nogen har prøvet det samme ?

Nå, men havestuen venter...de sidste solstråler skal nydes der. 

RIGTIG SKØN WEEKEND TIL JER

SMIL FRA GITTE

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...