GIVE AWAY

Trækkes onsdag den 29. februar 2012

Bloggen holder fødselsdag, så det skal fejres med en GIVE AWAY...

Kunne du tænke dig at vinde en af mine illustrationer (se dem alle her), så er reglerne:

1. lod - kommentar.
2. lodder - kommentar og fast læser.
3. lodder - kommentar, fast læser og link til min blog.

(Du må gerne benytte mit billede)

Trækkes onsdag den 29. februar 2012

Husk at skrive i kommentarfeltet:
Antal lodder du deltager med.
Hvilken illustration du gerne vil vinde.
Et link til din egen blog, så jeg kan finde dig ;-) 

(Har du ingen blog, så må du meget gerne skrive din emailadresse og dit navn i kommentarfeltet).

OBS! OBS! OBS!  
Husk at tjekke om jeres kommentar er synlig under indlægget. 
Hvis I får problemer med at kommentaren ikke bliver vist, 
er I meget velkomne til at skrive direkte til mig via mail, 
så vil jeg lægge kommentaren ind manuelt.

Jeg trækker den heldige vinder onsdag den 29. februar 2012

En festlig dag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...