Rød og hvid...og lidt sne

Er vi ikke alle det i dag, når kampen bliver fløjtet i gang. Jeg tænker, at uniformen må...
være med ekstraudstyr (sikkerhedsbriller med polaroid), da kampen ikke kun bliver spillet på banen, men også imellem publikum. Flyvende mønter, dartpile og laserlys i blandt publikum og spillere...hvem sagde fair sport.

Jeg husker min tid med mønterne, da jeg som barn med min familie aflagde Dyrehavsbakken et visit. Her var de skønne træstammer, ikke dem med marcipan omkring (som forresten også smager himmelsk)...men dem der skubbede mønterne ud over kanten. En nærmest meditativ handling, der kunne lokke mønter ud af de små børn. 

Nu skinner solen, og sneen er foreviget på dette billede. En tur i det kolde, en dejlig kop varm kaffe 
og så lige de kære strikkepinde (og lidt W)...findes der noget bedre.

En dejlig dag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...