Vær velkommen...


Herrens år...ikke damens...hmmm. 90 års fødselsdag...en fast tradition i mange hjem - man kan vel nærmest sige at den er nedarvet. Jeg mindes i hvert fald ingen nytår uden James og Sophiiiiiiie...det er da komik på højeste plan.

Nytårsmiddagen er reddet...bestilt hos diner transportable efter lange overvejelser fra kl. 8-9 i morges ;-D. 4 kreative retter arriverer i morgen...den mousserende vin er indkøbt og jeg har kæmpet mig igennem Føtex i eftermiddags, da serpentinerne skulle købes. Jeg valgte partyrækken og fik 3/4 flere af slagsen end de der valgte nytårsrækken...endda til en billigere penge...halleluja!

Dette bliver mit sidste indlæg i år...lidt underligt at tænke på. Tak til jer skønne mennesker derude, som gerne deler jeres liv og levned med mig og kommenterer på min blog. 

Jeg ser frem til mange flere oplevelser sammen med jer i 2012.
...pas på jer selv derude, for raketterne er løs...

*SKOL! MISS SOPHIE*

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...