Nytårschallenge...



Hos denne blogven. Opgaven lød på "vis et billede den 1. januar, hvor år 2012 er repræsenteret" og sprede god karma til dine blogvennner. 

Først ville jeg tegne noget, men det har jeg gjort her... Så kom jeg til at tænke på hele denne re-cycling ide, så derfor (med undtagelse af mad og dekorationsdelen), så synes jeg, at min bordpynt i midten fortjener lidt opmærksomhed.

Her kommer en DIY
1 stk brugt pink lysestage
1 stk serpentin af genbrugspapir
1 stk brugt toiletrulle
1 stk sølvpapir
1 stk printet årstal
1 stk....ja, så er det her at min nytårschallenge 
bliver stillet - hvad er dette ?

Nu tænker I nok "hun er da ikke kommet over tømmermændene endnu", men så kan jeg da lige oplyse at vi havde en stille og rolig aften, maden var utrolig lækker, jeg fik "skudt" nogle fyrværkeribilleder, sagde SKOL! til miss Sophie og James og landede i min dejlige seng i god tid...

Så er der lige det med den gode karma...jamen, kan I ikke mærke den allerede  ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...