OG SÅ EN FOR PRINS KNUD...

MORS DAG, 
hvilket herligt fænomen....




Der er storsalg hos blomsterhandleren,
far flotter sig med tegnedrengen og
 min mutti får et abonnement på Femina...HURRAAAAAA

Hva' så med mig ?

Jeg bliver aldrig mor for andre end vores hund, men han er til gengæld efter et års teenage-oprør blevet den mest velopdragen og søde dreng, så derfor føler jeg nu godt, at jeg kan tale med når andre mødre ytrer sine frustrationer over deres teens.

Min hund kan fx tigge noget så frygteligt ved bordet, når vi spiser...også selvom den sidder pænt i kurven. Den mestrer at kunne fjerne kraft og saft fra maden, inden vi selv fortærer den.
 Den er super god til at drive familien sammen ved spisetid...
hvem sagde hyrdeegenskaber

Den med at alt bliver anderledes, når de får deres eget og selv stifter familie, bliver heller ikke aktuel her.
Han skal da bo hjemme hos mor og far hele sit liv, og både få maden og vasketøjet serveret....
Kærester, der sætter jeg grænsen...min lille dreng, er da alt for ung til at stifte familie,
og tænk nu hvis jeg ikke kan lide min svigerdatter...

Okay okay...jeg skylder vel lige at nævne, at jeg har en dejlig mand som forkæler mig hele året rundt, og ikke kun på mærkedage.

Min kære mutti leverede både blomsten og kagen i dag,
en stor hyldest til hende...

OG SIDST MEN IKKE MINDST,
så fik jeg en skøn hæklebog i går, ikke fordi jeg er MOR, 
men fordi jeg er MIG

TAK SWEETIE 







Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...