Retro camping

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altså en passion for camping. Udstyret har været lige fra en Camp-let til en rigtig vogn af nyere dato. Jeg må tilstå, at det primitive liv under kun en teltdug, aldrig bliver min favorit. Næh, der skal tag over hovedet, hvis jeg skal kunne holde varmen i dette land.



Selvom det er et stykke tid siden jeg lagde campingpasset på hylden, har jeg stadig interessen for artikler vedrørende denne skønne ferieform. I dagens avis fandt jeg denne, hvor tøjdesigner Marianne Anholm Ingvardsen (Retro & Design Camp) fortæller om, hvordan hun restaurerer gamle campingvogne, så de med et nyt kreativt look appellerer til det nye camping publikum. Jeg må siger, at en vogn som hendes appellerer til mit kreative gen, og at resultatet efter min mening er blevet super flot.


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...