Gris på gaflen...

Modtog denne gave fornyelig. Fantastiske billeder og opskrifter af kokken Anne Larsen, hvor man ikke behøver at være et geni inden for madkunst.




Der er lidt for en hver smag, men pudsigt nok har jeg også fundet en opskrift, hvor hun benytter svinekæber eller griseklumper som de også kaldes. Jeg må ærligt talt indrømme, at da jeg hørte om dette fænomen første gang, var det med en rynken på næsen.

Sjovt nok er der næsten gået mode i disse svinekæber, og uden dog at kunne bevise det, er jeg næsten overbevist om, at jeg her fornyelig er blevet tilbudt disse i en gryderet. Kokken ville dog kun benævne retten "Afrikansk gryderet med svinekød", men konsistensen mindede en del om ovennævnte, så måske modet svigtede ham i sidste øjeblik...Jeg kan kun sige, at jeg er blevet en dedikeret svinekæbe-spiser fra nu af, hvis min mistanke holder.

Hvad med dig, er du til griseklumper/ svinekæber ?

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...