Loooove collage og tips til Instagram


Efter at jeg var på smashbooking workshop hos Dankbar, er jeg blevet mere hooked på at lave nogle personlige notesbøger til mine projekter. Denne her bog eller artjournal om du vil, har helt blanke sider, hvor jeg kan boltre mig. 

Sikke meget inspiration man kan finde på Instagram. Kontaktfladen er megastor...tror næsten at alle bloggere er derinde - og sikke mange nye mennesker man lærer at kende via det medie - både udenlandske og danske...vildt sjovt! 

Er du ny på Instagram, så er her nogle "fif" omkring tegn m.m.


# hashtag - du kan søge på specifikke emner via dette eller selv kategorisere dine indlæg, så andre med samme interesse kan finde det. Bliver i det daglige omtalt som bare "tag"

@ + navn - vil altid stå foran dit profilnavn fx @ravogkrat. Du bruger det også, hvis du skal svare dine følgere personligt, så vil de kunne finde dit svar under deres egen profil.

#widn (what are you doing right now) - er en lille "leg" vi kører derinde, hvor vi spørger hinanden om hvad vi laver lige nu ;-)

Direct - er en ny tjeneste, hvor du kan sende et billede og tekst til udvalgte personer. Ganske smart, hvis man fx skal udveksle adresse m.m.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til mig.

Nyd dagen!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...