Mit smertensbarn


Endelig færdig efter 3. runde. Den har været en god udfordring med det mønster, og jeg kan ikke helt sige mig fri for måske at strikke en mere på et andet tidspunkt. Modellen egner sig ikke til tv-kiggeri (for mit vedkommende), men det passer nu mig helt fint, da jeg har reduceret tiden foran den firkantede kasse gevaldigt og satser mere på de kreative projekter.

Dejligt at der nu ligger en weekend forude, hvor man kan


nyde dagslyset og den friske luft. Ugen er fløjet afsted med mange gode stunder. Jeg har blandt andet været til nytårskur - ikke sammen med dronningen, men kuren kunne godt have været en dronning værd. 

Et kulturelt indlæg bliver det også til i denne weekend...vi skal se en udstillingen om den kendte kunstner Frida Kahlo...glæder mig helt vildt. Tak til mit krearum for anbefalingen. Den fine mumi-pude er fra jeansjeans

God weekend til dig derude.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...