Airballoon in making


Jeg har udfordret mig selv med denne luftballon. Jeg har set flere bloggere reklamere for bogen "Fletværk". Bogen har jeg desværre ikke erhvervet mig endnu, men jeg fandt et link via Pinterest der beskriver metode og modeller ganske fint med video m.m. Jeg har lagt linket på
min Pinterest profil Rav & Krat (link i højre side af bloggen) under "PIECE OF PAPER".

Dette er første forsøg...eller prototypen som man siger :-)

Lad dig ikke afskrække af papirclips og tiden...ja, den tager tid, men jeg tænker at den kan forkortes hen af vejen, hvis man bliver glad for at lave modellen. Jeg vil nærmest kalde det afslappende med den omhyggelighed der skal lægges i det, men jeg er jo også lidt af en papir"nørd" *hi hi*

Skriv endelig hvis I har forslag til papirtyper m.m. Jeg brugte bare noget helt almindeligt farvet papir, men måske en lidt kraftigere kvalitet også kan bruges.

Nyd juleferien...


# Find også Rav & Krat på Instagram #

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...