Slow sunday


Var biograf og strikkedag...hvor jeg dog glæder mig til at blive færdig med Cecilia, der er blevet liiiidt forsømt på grund af andre projekter...that's life !

I fremtiden venter nye stikkeprojekter, så jeg er ved at opbygge mit garnlager. Disse nøgler er fra Garnudsalg.dk.

Ravelry...kender du det? Her finder du andre strik-og hækle o man' er, strikkegrupper, opskrifter m.m....ser modellerne "live" med tips og info fra amatøren til den professionelle vedr. opskriften. Jeg har selv fundet flere oplysninger om "min" Cecilia, og set den strikket i mange forskellige garnkvaliteten. Du finder mig som RAV & KRAT i dette forum. Det koster ikke noget at være "medlem" ud over tid *hi hi*

Nyd dagen!


# Find også Rav & Krat på Instagram #

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...