Sikke et blogtræf...


En dejlig dag, der startede længe før end at 10 kreative piger ankom. Bordet var smukt... jeg synes nu godt, at Bo Bedre kunne have været forbi og tage et billede, når nu Lisbet havde gjort så meget ud af borddækningen (se flere billeder på LLL&co.)

Tidsplanen skred i sidste øjeblik, men...
vi klarede i fællesskab at få snittet de grøntsager, så ingen skulle gå sultne hjem. Lækker mad var det, og heldigvis så det ud til at deltagerne var enige.

Vi blev ved til den lyse morgen...nej, ikke helt....men timerne fløj af sted, og så var det bælgmørkt i Tokkerup - hurra for fjernlys på bilen. Kreativiteten spændte vidt...stempel making, hækling, smashing, strik, broderi og jeg kunne blive ved...det var dejligt at se, hvordan deltagerne hjalp hinanden og giv inspiration til nye interesseområder.

Flotte gaver fik vi med hjem...mere om dem senere.

Tak til alle jer skønne kvinder, fordi I ville lege med.
  1. Lise - Halager
  2. Mille - Design À la Camara
  3. Mette - Finurlige Finesser
  4. Signe - Nu stopper hesten
  5. Susanne - Mit krearum - min kreativitet
  6. Lisbeth - Kreativt Rod - lige mig
  7. Puk - The Puk Project
  8. Linette - Det hyggeligt
  9. Betina - Betinas Scrapperi 
  10. Charlotte - charl8
  11. Lisbet - LLL&co

Nyd dagen...og den kommende nye uge.





Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...