Her svinger det


I mellem mange forskellige kreative projekter. Lige nu er det strik og grafik, men jeg kan mærke at der er er sået et lille frø omkring smashing...for kendere nåååh ja, men for andre....hvad er det?
På Youtube har jeg fundet denne video , der fortæller lidt om hvad det går ud på.

I min verden er det en illustrativ bog, der kan indeholde lige hvad jeg ønsker at putte i den. Jeg kunne godt tænke mig at bruge bogen som en "opslagstavle"...til fx ideer til mine illustrationer, håndarbejdsprojekter og mindeværdige oplevelser. Fotoalbum har aldrig sagt mig noget, men jeg håber at smashing gør. 

Måske når jeg får min første smashbog, og finder ud af hvordan man griber det an...mon så ikke frøet begynder at spire?

Nyd dagen!


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...