Grydeklar strik



Eller hvad man nu skal kalde denne for mig nye teknologiske maskine til brug ved strik af fx strømper m.m. Har aldrig set sådan en før, men interessen for den var stor - måske I allerede kender den?

Var lige et smut forbi Alt om Håndarbejdes messe i Rødovre i går. Der var kø ved indgangen kl. 10, og parkeringspladserne var fyldt på et øjeblik. Der var stande med mange lækkerier, og jeg fik da også købt noget...
uldgarn og et filtekit - sidstnævnte har jeg aldrig prøvet før, så det skal nok blive spændende...hi hi.

Min poncho ligger til tørre i øjeblikket, men det tegner godt - den er i hvert fald ikke krøbet
...mere om det senere ;-)

Tanden ryger en fredspibe i øjeblikket, mens jeg venter på dagen for den store rodbehandling i næste uge ;-D

Solen skinner igennem skyerne, det er søndag - hvad kan man ønske sig mere.

God dag til jer derude.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...