Knæk og Bræk !





...og kald mig bare bonderøven, for denne skønne sweater bliver suppleret med et par gammeldaws træsko, da den forgangne uge efterlod mig med en brækket tå efter at have hamret den ind i en massiv genstand. Jow tak det går stille og roligt fremad, men...
kombinationen træsko kontra snevejr passer ligesom ikke sammen.

Sweateren og huen - ja for selvfølgelig måtte jeg da også lige strikke sådan en ;-), er jo meget aktuel i denne tid hvor forår er et fyord.

Modellen er kradsefri...jeg er bare ikke til krads. Garnet Viking Eco-Alpaca får min varmeste anbefaling, og selvom det er en mørk farve, så jeg ingen farveafsmitning.

Livet er for kort til håndvask, så den fik en tur i vaskemaskinen selvom det er fy fy! Vores maskine har et uldprogram "koldtvandsvask" med interval centrifugering, og det fungerede til UG.

En ny frisk vinterhvid uge til jer derude.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...