Av for den da!




Ulykkerne vil ingen ende tage...først den brækkede tå og så en skøn tandpine, der kan få en til at ønske sig...
med i serien "Emil fra Lønneberg" hvor man løste problemet ved at trække den dårlige tand ud med en snor.

Det har kostet kræfter og masser af smertestillende. Lige nu er status en penicillinkur og en kommende rodbehandling. Penicillinkuren har tilmed nogle skønne bivirkninger som kun 1-10 procent af brugerne rammes af og gæt engang...den gruppe tilhører jeg selvfølgelig ;-)

Billedet viser mit seneste projekt, der skrider stille og roligt fremad, når nu jeg har fået lidt fred for smerterne. Jeg satser på at det bliver en poncho, der kan skærme mig fra denne kulde. Strikkepindene er nærmest ren terapi.

Jeg håber ikke, at dette indlæg har været for tungt, men som man siger "i medgang og modgang"

God weekend!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...