Forårsfornemmelser !


Pist væk er julen efter at jeg fik lidt tidlige forårsfornemmelser. Nu er tulipanerne indkøbt og huset klar til lysere tider. Julegaverne slap for at blive byttet, og alle juledagene forløb i et afslappet tempo, så afslappet at man til tider kan blive i tvivl om hvilken dag på ugen det er.

Nu gælder det nytåret, og jeg kan se...
at andre har fået den samme ide for der er kø ved kasserne i butikkerne. Maden er købt ude, så vi skal bare nyde denne sidste dag på året i godt selskab og med Margrethe...hvad mon hun finder på i år - det er altid så spændende.

Mit "lille" strikkeprojekt skrider stille og roligt fremad....timerne flyver når pindene er i gang og jeg glemmer helt at blogge, men mon ikke jeg får indhentet det i det nye år hihi

En helt fantastisk og ganske almindelig lørdag til jer derude ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...