Et lille pip

Når nu man ikke kan sidde i haven og lytte til de små pipfugle uden at fingrene fryser af, så har jeg besluttet mig for at hænge et fuglehus op indendørs, og vente på at der lander en lille fugl på pinden.


 Jeg har valgt det mindste fuglehus i bogen...
på dette billede kan du bedre fornemme størrelsen.
Selve modellen kan jo varieres alt efter hvilket papir og farver man vælger.


Inspirationen er fundet i denne bog...der er fyldt med smukke ideer til den kreative person. Forfatteren bag bogen er Lisbet, som blogger her. Bogen fik jeg i adventsgave, og efter at jeg nu selv har testet den, må jeg sige, at den er velskrevet med udførlige vejledninger og tips.





En dejlig lørdag til jer derude...


Dette er ikke et sponsoreret indlæg, 
men skrevet af ren begejstring. 

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...