Oriental tea time





Her i huset har vi prøvesmagt denne te fra Basilur "Masala Chai".

Inden prøvesmagningen sendte jeg disse ord til 

Klik på logo for adgang til webbutik
Når jeg ikke drikker kaffe, så foretrækker jeg en te...

der kan fortælle mig et eventyr
dufter skønt
ikke har for meget garvesyre eller bitterhed
kan kombineres med mælk for en mere cremet fylde
ikke indeholder for meget citron
har en sødme, der kan sende tankerne på flugt.

Denne te opfylder alle disse ønsker.

Indpakningen fortjener også opmærksomhed, da det for mig er vigtigt hvordan produktet præsenterer sig. Dåsen er et eventyr for sig selv...smukke mønstre der leder tankerne hen på et eksotisk eventyr. En duft af krydderier møder en, når pakningen brydes. Dåsen har en unik udformning, der giver en flot effekt, hvis man ønsker at købe flere varianter
....du kan se mere på dette link


Den orientalske serie indeholder flere spændende varianter...
du kan læse mere om produkterne her

Hvis du ligesom jeg, kan se dig selv nyde denne lækre te, så kan 
Masala Chai te købes her - du sparer 20 % i øjeblikket.

Er du ikke til te, så kan du finde mange andre lækre produkter hos

 Følg butikken på Facebook eller via deres blog hvor der også med mellemrum 
udtrækkes en vinder af deres produkter.

Tusind tak til House of Bæk & Kvist Aps for prøvesmagningen af deres te.

Nyd dagen...





Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...