En lille nisse rejste...


Nåh nej, det er for tidligt, men ikke desto mindre var Mr. G og jeg på besøg i Fredericia i går. Målet var at mødes med denne søde blogven og hendes mand, samt nyde de mange stande på "Kreative Dage" messen. 

Vi besøgte Blogger Corner hos Tina Dalbøge...sikken en fest vi havde der...hehe. Tak til Tina for hendes store imødekommenhed, trods hendes mange gøremål. Der var også mulighed for at møde andre bloggere...det var så hyggeligt.

Indspark fra messen....


Du kan investere i en symaskine, der er bygget hos NASA....hi hi - nej, spøg til side - den havde 'kun' en teknologi hvor betjeningspanellet var på størrelse med en iPAD.

Patchwork huse syet i hånden...super flot og "kom ned i gear" håndarbejde.

Quilling...det hotteste inden for papir kunst/skæring. Der blev brugt cirkler, nåle og specielle værktøjer. Jeg kom til at tænke på knipling.

Jeg må sige, at der er noget for enhver smag, og at jeg sagtens kunne finde på at vende tilbage ;-)

Kender I den følelse, hvor det hele går op i en højere enhed...sådan har jeg haft det lige siden i går. Tænk hvad bloglivet kan føre med sig, også af skønne nye venskaber ;-)

En dejlig solskins søndag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...