Let til bens...tulahop sa sa

Fredag, og der er dømt "vild med dans" i coma-akvariet. Salatbaren åbner om et par timer, og vaffelbageriet er kørt i stilling, så Hr. Skjern fra Matador i morgen kan bydes et varmt velkommen. Jeg ved ikke, hvad det er med den serie, men jeg holder så meget af den.

Mit hækleprojekt lakker mod enden...eller der er i hvert fald mange ender at hæfte - ikke en af juhuuu..opgaverne. Jeg har været ude og kikke på flere overlockere, men...
har ikke besluttet mig for en model endnu...der er godt nok mange forskellige mærker og priser at vælge imellem. Jeg bliver bare så hooked på det syning, når jeg besøger Stof og Stil...stemningen bliver nærmest bygget op til et politisk klimaks a la " Yes I can !! "...hvis I forstår, hvad jeg mener ;-D

En rigtig forrygende fredag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...