Lidt gammelt, lidt nyt, lidt lånt og lidt blåt


Weekendens gør-det-selv projekt er næsten færdigt. Der blev leveret 1,5 ton jord, som dækkede hvad højbedene...
kunne rumme. Nu skal jeg lige købe lidt topdressing til det resterende, og så kan planterne kommer i.

Det er ganske smart med disse pallerammer, som jeg også har set hos hende her. Vores er den brugte model...eller HAPPY HOUR modellen...2 stk for ca. 1 ny pallerammes pris...så kan mutter her godt svinge penslen...hehe.

Jeg tænker, at jeg vil sætte nogle krydderurter, blåbær, radiser, rødbeder og måske lidt grønkål som jeg har lært at sætte pris på igen. I min barndom var grønkålssuppe bare det værste jeg kunne få serveret, men nu har jeg genopdaget den i grønne salater, og der smager den helt ok.

SMIL FRA GITTE


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...