Den store dag 2 - Restaurant og hotel Fortunen


Ankom vi til i går efter en forrygende kirketur. Jeg synes lige, at I skal se lidt fra de hyggelige omgivelser. Dette sted ligger klods op af Dyrehaven, ca. 2 km's vandring igennem den smukke skov op til Bakken. 

Rideheste udlånes, hvis man skulle få lyst til det. Jeg valgte dog...
at takke nej i går, da en stram nederdel ikke rigtig går i spænd med en sadel ;-)

Kirketuren var forrygende...Sorgenfri Kirke besøgte vi. Hvis alle kirker var som denne, tror jeg, at der ville komme mange flere kirkegængere. Fest og farver, en humørfyldt og sjov præst, videoindlæg hvor han (præsten) havde besøgt sangeren Basim og skuespiller/instruktør Anne Grethe Bjarup Riis. 

De medhjælpende præster var også ganske underholdende...de "legede" Masterchef (tv program), hvor de lavede en sammenkogt ret af tro, håb og kærlighedsbønner.

En alternativ måde at fremsige en bøn på, blev også lanceret...led os ikke i fristelse, hvorefter der på videoskærmen blev vist et billede af et glas Nutella...det er da humor. Der var mange skønne indslag over den 2 timers lange konfirmations-akt...både sjove og nogen hvor man fik lidt vand i øjnene.

Jeg skylder også lige at fortælle, at der i kirken var en fantastisk band, der sang nogle af Carpark North og Coldplays sange.

En fantastisk dag som vi fik lov at dele med mange dejlige mennesker.

Kan I nu have en skøn dag derude...jeg hører at varmen er på vej...juhuuu

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...