Lang fredag...jeg hopper ud i det

Burde måske sidde og smæske mig i påskesul, men vælger nu alligevel at tage en rask lille oprydning i hobbyskabet...man skal hoppe ud i det IKKE. Det er godt nok utroligt, så mange ting man kan få samlet igennem et år. Jeg kan klart forstille mig, hvordan de små...
har det i en legetøjsbutik for den følelse rammer også mig, når jeg kommer forbi en butik, hvor det bugner med gør-det-selv remedier på hylderne. Ellers er påsken indtil nu forløbet stille og roligt...vi har bare nydt at være planlægningsfri og kunne gøre lige hvad vi lyster. Haven har også fået en lille tur med bladrydderen, men den store tilplantning venter vi med lidt endnu på grund af vejret.

Træer og buske er ved at springe ud...det er forår - er det ikke....

EN LAAAANG FREDAG TIL JER DERUDE

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...