Kyllerylle og KUK KUK


Sidstnævnte kan man blive ramt af, når man opdager...
at der i æsken mangler 8 stk hønsenæb. Jeg var blevet lidt tændt på at afprøve dette materialesæt fra Panduro Hobby, og må sige at det var ganske sjovt og lærerigt. Brugsvejledningen i pakken var letlæselig, men rækkefølgen måtte jeg ændre i undervejs. Godt at man selv har adgang til et hobbylager, så de små pus ikke skulle hænge med næbbet ;-)

Ellers har jeg igennem et stykke tid været lidt fraværende på grund af min shop, som nu endelig er kommet op at køre. Projektet har været noget af en tidsrøver, men modellen jeg har valgt er helt fin og næsten selvkørende. 

Tilbage til hønsene...de hænger nu på min troldegren og "lyser" med deres skønne farver.


EN DEJLIG PÅSKE TIL JER
SMIL FRA GITTE


Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...