Min onsdag er ikke ordløs


For der blive skrevet i lange baner om handelsbetingelser, varedeklarationer, priser og jeg kunne blive ved. Det er ikke en bog jeg skriver på, men bare...
nogle ting der skal være på plads, hvis jeg gerne vil sælge mine illustrationer.

Jeg har vejet for og imod om jeg "kun" skulle have et link på denne blog til en side eller om det skulle være en rigtig netbutik. Der er jo fordele ved begge ting, men jeg må sige at Amio tiltaler mig rigtig meget, da varerne bliver præsenteret på bedste vis og der "kun" er omkostninger forbundet ved salg.

Så har jeg forresten også givet mine skæve streger en hel blog for sig selv - linket finder du foroven eller her.

Der er et stykke vej endnu, men også en spændende proces, da jeg elsker at starte noget nyt op og se hvad det kan udarte sig til. Skylder vist også lige at sige, at jeg fik plantet forhaven til i gule og hvide farver i dag...mon ikke der kommer nogle billeder, når solen titter frem igen. 

En dejlig aften til jer...

Smil fra Gitte

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...