Fransk kluns + havekuller


Var jeg heldig at finde på vores lokale genbrugsplads. Der bliver godt nok smidt mange lækre ting ud...og jeg tror såmænd at man kunne finde meget mere, hvis man havde tiden. Dagen er jo startet solrigt og lunt...fuglene har fået helt pip...også dem jeg har indendørs...skønt ;-) Friske forårsblomster pryder vaserne, og det er ikke til at forstå...

at vi snart skal møde kulden igen...øv. Jeg kan mærke, at jeg snart skal forbi havecentrene og købe stedmoder, påskeliljer m.m.....er bare lige nød til at høre mere om det store havemega Plantorama, der er åbnet i Hillerød. Hende her har været på besøg, så nu håber jeg snart at der kommer billeder og ord...så "ekskursionen" kan tage afsted...heldigvis kan Mr. G parkeres på deres nye topmoderne cafe, hvis turen bliver for hård...hi hi.

Dejlig lørdag til jer...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...