Det var så det...


Nu er det lørdag igen, og jeg nyder ikke at skulle skynde mig. Vi har lige siddet og set den skønne Bodil Jørgensen (Hvidstensgruppen) i Weekend Weekend. Jeg bliver til stadighed imponeret over denne ro og...


indlevelse i andre mennesker hun besidder. Hendes fortælleevne er for mig utrolig fængslende, og hendes stemme er så behagelig at høre på.

At hun både besidder evnen til at fylde en "stille" rolle ud i den ovennævnte film, og i den modsatte grøft kan spille teaterstykker og satire, hvor sproget både kan være vulgært og pinligt, gør hende jo bare mere fantastisk. 

I dag skal vi se et helt andet "teaterstykke"....Wallmanns i den gamle cirkusbygning (tænk at der engang gik elefanter rundt derinde). Kender ikke til det show, men reklamerne lover et festfyrværkeri ud over det sædvanlige.

Jeg håber, at jeres dag blive ligeså skøn som min tegner til at blive ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...