Zen Zen


Måske inspireret af nogle kinesiske film jeg ser en gang i mellem. Nyder de smukke naturbilleder, og deres måde at filme dem på. Selvfølgelig er der også nogle gevaldig overdrevne kampscener i, men alligevel er de som regel elegant udført, hvis man kan kalde scenerne det. 

Deres ordsprog/ visdomsord, som tit er repræsenteret i de kinesiske film, er noget jeg i min hverdag graver frem fra lageret. når behovet er der. Fx har disse ord altid betyder meget for mig...

Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve hen over dit hoved, 
men måske kan du forhindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår

Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben

En dejlig lørdag til jer derude...her regner det, men det gør intet for jeg tænder stearinlysene og fortsætter mit strikkeprojekt, som nu har fået en ven...hvad er det man siger...en er skøn, men to er dobbelt op happiness ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...