Valentine gave ?


Fra Mr. G, der forbarmede sig over sin kones walk-in-closet, der trængte til kunstig åndedræt og en kærlig ombygning. Det er ellers ikke mange år siden, at jeg fik...
ideen og indkøbte stativer og bøjler m.m., og regnede med at nu var vejen lagt for perfekt oprydning. Jeg havde bare ikke taget højde for en lille detalje, at butikkerne stadig holder åbent og at udvalget til tider kan være dragende. Dette resulterede i et kaos, der voksede til en mindre Tsunami og endte i frustration, indtil min kære husbond gav mig denne garderobe makeover. Fantastisk med sådanne hverdagsglæder.

Nu har jeg booket tid til en mental rehab, hvor jeg skal lære at hænge tøjet på bøjler og sortere i mine hundredevis af strømper som jeg har indkøbt, da jeg troede de alle var gået ned med "skibet". 

En dejlig (nærmest feng shui) dag til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...