Sådan noget volapyk

Eller sort snak kan man også kalde alt den diskussion om efterlønsordningen. Jeg har selv betalt til ordningen siden den startede, men er ikke blevet klogere på om jeg skal fortsætte med indbetalingerne eller om jeg skal have dem udbetalt. Eksperterne stryger om sig med bonus, pensionsordninger m.m. Lige nu siger prognosen...
at jeg først kan blive fuldtidsblogger når jeg fylder næsten 70, alternativt kan jeg gå fra nogle år før og nyde tilværelsen på efterløn. Ordningen bliver ændret sådan ca. hvert 5 år, så måske jeg først bliver pensioneret som 85 årig...still going strong on plejehjem. En anden ubekendt i denne sammenhæng må være, om man overhovedet når til pensionsalderen, og hvis man gør er ens behov som 85 årig sikkert reduceret på det kraftigste...en tur Fakta kunne meget vel være en stor oplevelse. Pyha...det er ikke nemt at tage stilling til sin pensionsalder, når man stadig er ung...haha.

En dejlig onsdag til jer derude...may the force be with you ;-)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...