Knivskarp strikmutter...


Bliver jeg nok aldrig, men mindre kan også gøre det. Jeg er ikke fan af strikkeprøver...men kaster mig lige ud i projektet og så må det bære eller briste. Lysten til strikkeriet er kommet igen efter mine rundture i blogland. Hvor er der mange dygtige og opfindsomme bloggere derude, som kan inspirere og bringe pindene frem af skuffen. 

Nu er jeg som tidligere nævnt i gang med hele 2 projekter...og hold fast hvor er der spræl i farverne...haha. Kald mig bare den grå dame, for pudsigt nok er det lige den farve der tiltaler mig i øjeblikket. Pindene er små og store, og udfordringerne ligeså...hvis alt går vel, så skulle jeg gerne blive færdig med en af modellerne i næste uge ;-)

Et stort og varmt velkommen til nye læsere, og til jer der trofast har fulgt mig igennem tykt og tyndt...I fortjener også en stor krammer. 

Husk min give away, der bliver udtrukket i næste uge ;-)

En dejlig dag til jer.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...