Rudolfo kommer til kort...


Når julesnapsen er færdigbrygget. Modellen 40+40+40 er for første gang i flere år blevet blandet med nænsom hånd af den kære husbond. Den er jo ganske berømt, nogen vil nok kalde den likøragtig, men procenten siger noget andet ;-) En hurtig lille gætteleg...kender I den ?

Dagen er gået stille og roligt...ingen julebag endnu, men jeg har da købt lidt ingredienser, hvis lysten melder sig.

3 uger til juleaften...hvad ønsker du dig....tænker tænker tænker. Min mutti "et godt helbred og et langt liv"...det er næsten sværere at opfylde, hvis man skal lytte til alle de daglige råd om, hvad man IKKE må spise og drikke i medierne. 

Bøf stroganoff venter i gryden, og skal serveres med kartoffelmos...MUMS! 
Jeg tror bare, at jeg lever som jeg har lyst og tager chancen...

En hyggelig dag til jer derude.



Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...