Jeg slår på tromme...

I år for det homemade julepynt. Det minder mig lidt om dengang, hvor juleguirlanden og det flettede julehjerte fra skolen nænsomt blev pakket ned i skoletasken, og hængt på vores juletræ. 

Træet blev hentet lige om hjørnet...ikke noget med at køre ud i plantagen efter det. Det var først da jeg blev ældre, at traditionen ændrede sig til flere timers plantage-ræs i mellem hundredevis af træer - nogle år med mudder op til knæene, andre i højt solskin og forårs temperatur - en sjælden gang (som jeg husker det) med sne...

Igen i år, skal jeg have et lidt skævt træ...Et der føler sig udenfor, og altid står alene tilbage. 
Husker I H.C. Andersens eventyr "Grantræet"...kan varmt anbefales med tudeklud. 

En hyggelig aften til jer derude...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...